Հունվարյան ստուգատես

Այս ամիս ես մասմակցել եմ սեմինարների,անցել ենք հետաքրքիր դասեր և մասնակցել մեկ ճանբորդության։ես մասնակցել եմ բիզնեսի մասին սեմինարի հյուրի հետ,SMM-ի,մարկետինգի մասին դիջիթեքը անցանք ընկեր Նելլիի և ընկեր Արփիի հետ,մասնակցել ենք ընկեր Ելյաի կազմակերպած դիջիթեքին թեման <<Mentimeter>>ը այդ ծրագրի օգնությանբ կարող ենք ավելի հեշտ և հետաքրքիր անցկացնել պրեզենտացիան։հայոց լեզի ժամին մենք ուսումնասիրել ենք Մշո բարբառը դժվար էր բայց կարողացանք սովորել որոշ բաներ մենք կարդում եինք առակներ հեքիաթներ կատարում էինք բարառանային աշխատանքներ։մենք երաժշտության ժամին սովորեցինք ազգագրական երգեր ու պարեր գեովնդի,յարխուշտա և այլն։հայոց պատմության ժամերին մենք ուսումնասիրում էինք հայկական տարազները ինձ դուր եկավ դրանց գեղեցիկ նախշերը։ես այս ամիս մասնակցել եմ մեկ ճանբորդության` գեղասահք դա իմ առաջին անգամն էր բարդ էր բայց կարողացա սովորել որոշ չափով։ մենք ըբկեր Նելլիի հետ կատարել ենք բնագիտատեխնիկական ստուգատեսը որի ընթացքում ես պատրաստել էի կոկտեիլ խնձորի։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *